Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014

Εντυπωσιακή ευθυγράμμιση μεταξύ του Ήλιου, ενός εμπορικού αεροπλάνου και του φωτογράφου.



Λήφθηκε από τον José Cardozo στις 11 Νοεμβρίου 2014 @ Μαϊάμι, Φλόριντα, ΗΠΑ.


Αναφέρει: 

Ενώ λάμβανα φωτογραφίες της αποσύνθεσης των ηλιακών κηλίδων AR2205s, ένα εμπορικό αεροπλάνο στην τελική προσέγγιση του προς το Διεθνές Αεροδρόμιο του Μαϊάμι, διέσχισε τη γραμμή θέασης μου προς τον Ήλιο.

Ο συγχρονισμός της λήψης ήταν αρκετά αξιόλογος και μου προκάλεσε έκπληξη.
Μπορώ να διακρίνω με σαφήνεια την ηλιακή κηλίδα AR2205 κάτω από το αεροπλάνο και τις ηλιακές κηλίδες AR2207 / AR2208 δίπλα στο άκρο της ατράκτου και οριζόντια.
Αυτή η ευθυγράμμιση του ήλιου-αεροπλάνου-και εμένα ήταν εξαιρετικά σύντομη, είμαι τόσο ευτυχής που το είδα, και η φωτογραφική μηχανή μου έχει λάβει μια απόλυτα συγχρονισμένη λήψη.
Εξοπλισμός: Canon 70D, Meade LX-90, ηλιακό φίλτρο.



To-New-Sas

Πηγή: spaceweathergallery.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Φεισμπουκ

Τουιτερ