Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη, 31 Δεκεμβρίου 2014

Η καινοτόμος χρήση της συμπίεσης επεκτείνει την αποστολή του «ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΥ» επιτρέποντας τη συλλογή νέων δεδομένων




Credit: NASA / JHU/APL
Καλλιτεχνική απεικόνιση του διαστημικού σκάφους ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ σε τροχιά γύρω από τον Ερμή.




Το διαστημικό σκάφος ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ θα φτάσει σύντομα κυριολεκτικά σε καπνούς. 
Μετά από περισσότερα από 10 χρόνια που ταξιδεύει στο διάστημα, σχεδόν τα τέσσερα από αυτά είναι σε τροχιά γύρω από τον Ερμή, το διαστημικό σκάφος έχει δαπανήσει περισσότερα καύσιμα κίνησης και ήταν σε πορεία να συγκρουστεί με την επιφάνεια του πλανήτη στο τέλος Μαρτίου 2015. 
Αλλά οι μηχανικοί της ομάδας έχουν επινοήσει έναν τρόπο για να χρησιμοποιούν το αέριο πίεσης στο σύστημα προώθησης του διαστημικού σκάφους για να ωθήσουν τον ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟ περίπου άλλο ένα μήνα, επιτρέποντας στους επιστήμονες να συλλέξουν ακόμη περισσότερα στοιχεία σχετικά με τον πλανήτη που βρίσκεται πλησιέστερα προς τον Ήλιο

“Το "ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ" έχει χρησιμοποιήσει σχεδόν το σύνολο του υγρού καυσίμου κίνησης. Συνήθως, όταν αυτό το υγρό καύσιμο κίνησης έχει εξαντληθεί εντελώς, το διαστημικό σκάφος δεν μπορεί πλέον να προβεί σε προσαρμογές της τροχιάς του. 
Για τον Αγγελιοφόρο, αυτό θα σήμαινε ότι δεν θα ήταν πλέον σε θέση να καθυστερήσει την αναπόφευκτη σύγκρουση με την επιφάνεια του Ερμή ”, εξήγησε ο Μηχανικός της Αποστολής Συστημάτων του "ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΥ" Dan O'Shaughnessy, του Εργαστηρίου Εφαρμοσμένης Φυσικής του Πανεπιστημίου Τζονς Χόπκινς, στο Λόρελ, Μέρυλαντ. 
“Ωστόσο, χρησιμοποιήθηκε αέριο ηλίου για τη συμπίεση δεξαμενών καυσίμου κίνησης του Αγγελιοφόρου, και αυτό το αέριο μπορεί να αξιοποιηθεί για να συνεχίσουν να κάνουν μικρές προσαρμογές στην τροχιά.”

Αυτό το αέριο είναι λιγότερο αποτελεσματικό, πρόσθεσε, αλλά εξίσου αποτελεσματικό με το υγρό καύσιμο κίνησης στην τροποποίηση τροχιάς του διαστημικού σκάφους.

Το υψόμετρο του ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΥ είναι τώρα περίπου 101 χιλιόμετρα και μειώνεται. 
Η επόμενη τροχιά διόρθωσης ελιγμών, είναι στις 21 Ιανουαρίου 2015, θα αυξήσει το υψόμετρο στη πλησιέστερη προσέγγιση από περίπου 25 χιλιόμετρα σε μόλις πάνω από 80 χιλιόμετρα.




To-New-Sas

Πηγή: Το Εργαστήριο του Πανεπιστημίου Τζονς Χόπκινς Εφαρμοσμένης Φυσικής

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Φεισμπουκ

Τουιτερ