Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

Το βουνό






Αναφέρει:
Αυτό ήταν μεταξύ του 4ης και του 11ης Απριλίου 2011, είχα τη χαρά να επισκεφθώ το El Teide. (Το Τέιδε είναι ηφαίστειο που βρίσκεται στο νησί Τενερίφη).

Το ψηλότερο βουνό στην Ισπανία @ (3.718 μ.) είναι ένα από τα καλύτερα μέρη στον κόσμο για να φωτογραφίσεις τα αστέρια και είναι επίσης η θέση των Παρατηρητηρίων Τέιδε, θεωρούνται ένα από τα καλύτερα παρατηρητήρια παγκοσμίως.

Ο στόχος ήταν να καταγράψω τον όμορφο Γαλαξία, μαζί με ένα από τα πιο καταπληκτικά βουνά που ξέρω, το El Τέιδε.
Έχω να πω ότι αυτό ήταν ένα από τα πιο κουραστικά ταξίδια που έχω κάνει.
Υπήρχε πολλή πεζοπορία σε μεγάλα υψόμετρα και πιθανώς λιγότερο από 10 ώρες ύπνου συνολικά όλη την εβδομάδα.
Έχοντας έρθει εδώ 10-11 φορές πριν, είχα μια μεγάλη λίστα των σημείων που απλά έπρεπε να προσθέσω σε αυτήν την ταινία.

Μια μεγάλη αμμοθύελλα έπληξε την έρημο της Σαχάρας στις 9 Απριλίου και μέχρι περίπου της 3 π.μ. το βράδυ η αμμοθύελλα "με χτύπησε", γεγονός που καθιστά σχεδόν αδύνατο να δω τον ουρανό με τα ίδια μου τα μάτια.

Το ενδιαφέρον είναι ότι η φωτογραφική μου μηχανή ορίστηκε για 5 ώρες ακολουθίας του γαλαξία κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου και ήμουν σίγουρος ότι όλο το σκηνικό μου καταστράφηκε. Προς έκπληξή μου, φωτογραφική μηχανή είχε καταφέρει να καταγράψει την αμμοθύελλα που φωτίζονταν από πίσω με την Γκραν Κανάρια, καθιστώντας τη να φαίνεται σαν χρυσά σύννεφα.
Ο Γαλαξίας μας έλαμπε μέσα από τα σύννεφα, δίνοντας στα αστέρια μια λάμψη με έναν ενδιαφέροντα τρόπο.
Έτσι, αν έχετε ποτέ αναρωτηθεί πώς φαίνεται Γαλαξίας μας μέσα από μια αμμοθύελλα της Σαχάρας, κοιτάξτε στο 00:32.


To-New-Sas

Πηγή: vimeo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Φεισμπουκ

Τουιτερ